Program
16 mai – 15 iunie
Expoziție cauze Maraton: „Artă și empatie. Expoziție a cazurilor sociale și răspunsul comunității” (Piața Huet)
Predare kit-uri: miercuri - vineri, 22-24 mai, Info Point MIS Piața Mică (lângă Casa Artelor)
Miercuri: 12:00 - 20:00 Ridicare kit-uri participare adulți și copii
Joi & vineri: 10:00 – 20:00 Ridicare kituri participare adulți și copii
Sâmbătă, 25 mai
07:00-10:30 Ridicare kit-uri participare alergători care vin din afara Sibiului (Info Point Piața Mică, lângă Casa Artelor), prioritatea acordându-se în ordinea startului curselor.
10:30-14:00 Ridicare kit-uri participare copii (Info Point Piața Mică, lângă Casa Artelor)
08:00 - 16:00 Zonă de chill & masaj, vestiare, în Piața Mică, lângă Info Point
08:00 - 16:00 Punct de vânzare oficial MIS
Punct de prim ajutor (în Piața Mare, după poarta de start)
Toalete (în Piața Mică, în spatele Bisericii Romano-Catolice)
08:00-16:30 Activități și jocuri sportive pentru copii în Piața Mare
08:00-16:30 Activități la corturile companiilor partenere
08:00 Start Maratonul Continental
08:20 Start Semimaratonul Joyson și Decathlon TeamRun
08:40 Start wenglor 10 km
09:00 Start Squad Race by Zacaria
09:30 Start 1 Crosul MultiversX (2500-3599) - check numere
10:00 Start 2 Crosul MultiversX (3600-4699) - check numere
10:30 Start 3 Crosul MultiversX (4700-5730) - check numere
10:40 Start Pași pentru oraș by Bilstein
15:00-16:00 Festivitate de premiere (NB: cei mai buni fundraiseri vor fi stabiliți vineri, 24 mai, la ora 21:00)
16:00 Momentul voluntarilor - toți voluntarii de pe traseu se vor reuni în Piața Mare. Încurajăm publicul să rămână să-i aplaude și să le ofere încurajări celor care, pe parcursul întregii zile au susținut, la rândul lor, toți participanții MIS. ! De asemenea, pentru cei care vor rămâne alături de noi până la final, prietenii de la SAM pregătesc o surpriză aweSAM! Ce vă putem spune de pe acum e că se va lăsa cu bule!
Duminică, 26 mai
09:00-11:30 Ridicare kit-uri participare Cursele Copiilor pentru alergătorii care vin din afara Sibiului (Info Point Piața Mică, lângă Casa Artelor)
09:00-16:00 Zonă de chill & vestiare în Piața Mică, lângă Info Point
09:00-16:00 Punct de vânzare oficial MIS
09:30-13:30 Activități și jocuri sportive pentru copii în Piața Mare
09:30-13:30 Activități la corturile companiilor partenere
Punct de prim ajutor (în Piața Mare, după poarta de start)
Toalete (în Piața Mică, în spatele Bisericii Romano-Catolice)
10:00 Start Cursele Copiilor 4-5 ani (10000-10199) - link listă start 1
10:10 Start Cursele Copiilor 4-5 ani (10200-10387) - link listă start 2
10:30 Start Cursele Copiilor 6-7 ani (10388-10676) - link listă start 1
10:45 Start Cursele Copiilor 6-7 ani (10677-10950) - link listă start 2
11:00 Start Cursele Copiilor 8-9 ani (10951-11222) - link listă start 1
11:20 Start Cursele Copiilor 8-9 ani (11223-11487) - link listă start 2
11:40 Start Cursele Copiilor 10-12 ani (11488-11847) - link listă start 1
11:50 Start Cursele Copiilor 10-12 ani (11848-12201) - link listă start 2
12:30 Tombolă premii Cursele copiilor
Ridicare kit-uri de participare
- - Kit-urile de participare se ridică miercuri, 22 mai, între orele 12:00 - 20:00, precum și joi și vineri, 23-24 mai, între orele 10:00-20:00, cu buletinul și declarația pe propria răspundere completată, la Info Pointul MIS (în Piața Mică, lângă Casa Artelor).
- Doar alergătorii care vin din afara Sibiului vor putea să ridice kiturile sâmbătă, 25 mai, în intervalul orar 07:00-10:30, de la Info Pointul MIS din Piața Mică (lângă Casa Artelor)
- Pentru ridicarea kitului ai nevoie de un act de identitate valabil și declarație pe propria răspundere. Pentru a eficientiza mersul lucrurilor, te rugăm să vii cu declarația pe propria răspundere (link RO / link EN) + acordul părintelui sau tutorelui legal (link RO / link EN), completate de acasă.
- În cazul în care ești înscris pe lista unei companii sau instituții partenere, te rugăm să te interesezi la responsabilul de la companie/instituție despre modalitatea în care îți poți ridica kitul.
- Participanții de la „Aleargă peste tot” cu GLS din Sibiu vor ridica kiturile din Piața Mică, la fel ca ceilalți alergători.
Kiturile de participare conțin:
- - număr personalizat pentru concurs (nume alergător + cauza pentru care aleargă)
- cip cronometrare (lipit pe spatele numărului) cu excepția ștafetelor, cu excepția alergătorilor de la Decathlon TeamRun - doar alergătorul care încheie ștafeta va primi cip de cronometrare;
Atenție! Participanții înscriși la proba nouă „Pași pentru oraș”, „Aleargă peste tot” cu GLS și la Cursele Copiilor de duminică, 26 mai, nu vor avea cip de cronometraj pe număr, întrucât aceste probe nu sunt competitive.
- voucher sendviș care va fi oferit în Piața Mare de Scandia Sibiu;
- la cursa de maraton se adaugă și bandana multifuncțională oficială.
*Tricou/bandană multifuncțională, în cazul în care au fost selectate extraopțiuni.
- Plus alte surprize de la partenerii MIS
- Alergătorii de la „Aleargă peste tot” cu GLS care nu sunt din Sibiu și primesc kitul la adresa solicitată vor primi și medalia evenimentului
- Ulterior, vei primi și o ultimă parte a kit-ului, în variantă digitală, respectiv vei putea să-ți faci un album personalizat cu pozele tale din cadrul evenimentului încărcând un selfie pe link-ul care îți va fi transmis de către organizatori. Urmărește postările MIS pentru detalii.
Numere concurs
- Este foarte important să porți numărul de concurs pe care îl primești în kitul de participare. Pe spatele acestuia este atașat cipul de cronometrare - cu excepția ștafetelor, cu excepția alergătorilor de la Decathlon TeamRun - doar alergătorul care încheie ștafeta va primi cip de cronometrare;
- Atenție! Participanții înscriși la proba nouă „Pași pentru oraș”, „Aleargă peste tot” cu GLS și la Cursele Copiilor de duminică, 26 mai, nu vor avea cip de cronometraj pe număr, întrucât aceste probe nu sunt competitive.
- Te rugăm să nu dezlipești cipul, pentru că locul tău în clasament este determinat cu ajutorul său.
- În cazul participanților Decathlon TeamRun, doar numărul ultimului alergător (ștafeta numărul 4) are cip atașat.
- Numărul se poartă doar în față, pe tricou, pantalon sau șort.
- Transferarea numărului de concurs către o altă persoană nu este permisă, atrăgând după sine descalificarea.
Cabine de schimb și puncte predare valori
- În Piața Mică vor exista cabine de schimb pentru alergători. Ca de obicei, recomandăm ca echipamentul să fie cât mai comod și adaptat vremii din acea zi (recomandăm să folosești cremă de protecție solară și să porți șapcă/bandană multifuncțională, dat fiind că pe traseu există zone expuse la soare. Preventiv, ia și o pelerină de ploaie).
- Obiectele personale, conținând echipamentul sau alte lucruri personale, vor putea fi predate în spațiul de păstrare a obiectelor, în baza numărului de concurs. Recomandăm ca obiectele personale să fie depozitate într-un săculeț/rucsac. În momentul preluării pentru depozitare, acesta va fi etichetat cu numărul alergătorului.
- Zona cu obiecte personale ale alergătorilor va fi supravegheată de către organizatorul Maratonul Internațional Sibiu. Recomandăm să nu fie depozitate/predate obiecte de valoare, organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru furtul, distrugerea sau pierderea obiectelor de valoare.
- Amintește-ți să aduci cash pentru donațiile de la standurile partenerilor din Piața Mare sau la Info Pointul din Piața Mică.
Start diferențiat curse
Startul se va da diferențiat pe fiecare cursă, în Piața Mare din Sibiu, sâmbătă, 25 mai, în următoarea ordine:
08:00 Start Maratonul Continental
08:20 Start Semimaratonul Joyson și Decathlon TeamRun
08:40 Start wenglor 10 km
09:00 Start Squad Race by Zacaria
Atenție! La Crosul MultiversX vor exista 3 starturi (start 1, start 2, start 3). Este important să ajungi din timp și să iei startul în intervalul corect, pentru a evita problemele de cronometrare.
09:30 Start 1 Crosul MultiversX (2500-3599) - check numere
10:00 Start 2 Crosul MultiversX (3600-4699) - check numere
10:30 Start 3 Crosul MultiversX (4700-5730) - check numere
10:40 Start „Pasi pentru Oras” by Bilstein
Limitele de timp sunt:
1 oră pentru Crosul MultiversX
2 ore pentru wenglor 10k
3 ore și jumătate pentru Semimaratonul Joyson
6 ore pentru Maratonul Continental
35 de minute pentru SquadRace by Zacaria
1 oră pentru Pași pentru oraș by Bilstein
Starturile de la Cursele copiilor, din 26 mai, se vor da în felul următor:
10:00 Start Cursele Copiilor 4-5 ani (10000-10199) - link listă start 1
10:10 Start Cursele Copiilor 4-5 ani (10200-10387) - link listă start 2
10:30 Start Cursele Copiilor 6-7 ani (10388-10676) - link listă start 1
10:45 Start Cursele Copiilor 6-7 ani (10677-10950) - link listă start 2
11:00 Start Cursele Copiilor 8-9 ani (10951-11222) - link listă start 1
11:20 Start Cursele Copiilor 8-9 ani (11223-11487) - link listă start 2
11:40 Start Cursele Copiilor 10-12 ani (11488-11847) - link listă start 1
11:50 Start Cursele Copiilor 10-12 ani (11848-12201) - link listă start 2
Amintim că cei înscriși la „Aleargă peste tot” cu GLS (cursa la distanță) vor putea participa în perioada 25.05 – 28.06.2024.Trasee și detalii curse
- Startul tuturor curselor (cu excepția „Aleargă peste tot” cu GLS) se dă în Piața Mare. Toate detaliile legate de trasee și curse se găsesc accesând linkurile:
- Crosul MultiversX – 5 km [Detalii aici]
- wenglor 10k [Detalii aici]
- Semimaratonul Joyson [Detalii aici]
- Decathlon TeamRun (4×5,3 km) [Detalii aici]
- Maratonul Continental [Detalii aici]
- Squad Race by Zacaria (13-17 ani) – 3 km [Detalii aici]
- Pași pentru oraș by Bilstein - 3,35 km (Detalii aici)
- Cursele Copiilor vor avea loc duminică, 26 mai. Detalii [4-5 ani], [6-7 ani], [8-9 ani], [10-12 ani]
Față de anul trecut există următoarele modificări:
- A fost adăugată proba de mers Pași pentru oraș by Bilstein care are același traseu ca Squad Race by Zacaria
- Au fost eliminate străzile Târgului, Movilei și Felinarului din traseu, astfel că toate cursele vor parcurge strada 9 mai în întregime, apoi vor vira la dreapta pe strada Constituției, urmând ca apoi să vireze din nou la dreapta pe strada Magheru.
- Având în vedere că pe strada Th. Aman au loc lucrări, cursele de maraton, semimaraton și stafeta vor parcurge înspre Grădina Zoologică în întregime strada Aleea Călăreților, apoi vor merge pe strada Ludos (pe trotuar) și vor reintra pe traseu pe trecerea de pietoni de la locul de joacă din Valea Aurie
Traseele sunt marcate corespunzător, astfel încât să te orientezi ușor.
Te rugăm sa fii atent/ă la marcaje și la indicațiile voluntarilor și să urmezi traseul cursei tale.Puncte schimb ștafete Decathlon TeamRun
Amintim că în acest an nu oferim transport pentru alergătorii de la Decathlon TeamRun către punctele de schimb ștafete.
- Punctele de schimb (start) pentru ștafete sunt:
- Ștafeta 1 (start) – Piața Mare
- Ștafeta 2 – Cercul Militar, Bd. Victoriei
- Ștafeta 3 – Intrare Zoo dinspre str. Valea Aurie
- Ștafeta 4 – Intrare Zoo (dinspre Calea Dumbrăvii, zona căsuțelor de lemn de pe aleea de intrare în Zoo).
- Fiecare membru al ștafetei primește medalia la punctul său de finish.
În cazul participanților la Decathlon TeamRun, doar numărul ultimului alergător (ștafeta numărul 4) are cip atașat.
Puncte de revitalizare
Punctele de revitalizare, dotate cu fructe și apă, sunt amplasate aproximativ în felul următor:
Crosul MultiversX: la km 3 și finish
wenglor 10k: la km 3, km 7.5 (doar apă), km 9,1 și finish
Semimaratonul Joyson și Decathlon TeamRun: la km 3, km 5, km 9.8, km 15.5, km 18.5, km 20,15 și finish
Maratonul Continental: la km 3, km 5, km 9.8, km 15.5, km 20.8, km 24.5, km 27, km 31.5, km 33.5, km 35.5, km 37.5, km 39.8 (doar apă), km 41.4 și finish.
Toalete
De-a lungul întregului traseu există toalete semnalizate cu panouri vizibile, inclusiv în apropierea zonei de start (în Piața Mică). - km 1.3 (sub Podul Minciunillor), km 3.2 (parcare Sala Thalia), km 4.8 (parcul Astra), km 9.8 (Valea Aurie - loc de joacă), km 10.5 (zoo), km 11.5 (Muzeul Satului), km 12.5 (Muzeul Satului), km 16.5 (Muzeul Satului), km 21.5 (intersecție Poplaca / Rășinari), km 31.5 (ieșire Poplaca), km 37.5 (Valea Aurie loc de joacă), Km 40 (Stadion)
Masaj
Alergătorii vor putea beneficia de masaj după cursă, în zonele special amenajate din Piața Mică. La fața locului vom avea 10 maseuri, 5 dintre ei făcând parte din echipa Reflexovital.
Spații de relaxare și socializare
După ce termini cursa sau în timp ce aștepți oamenii dragi, te vei putea relaxa la zona de chill special amenajată în Piața Mică, dacă nu îți place gălăgia sau vrei să ai parte de un mic respiro înainte să te bucuri de momentele partenerilor din Piața Mare.
În Piața Mare te așteaptă o sumedenie de bunătăți la cortul partenerului principal al evenimentului, MultiversX, precum și la corturile tuturor partenerilor prezenți la eveniment:
10% DISCOUNT la produsele de alergare Decathlon
Vrei să vii la MIS cu ținută nouă? Împreună cu partenerul nostru de cursă lungă Decathlon, ți-am pregătit un voucher de 10% reducere la achizițiile din categoria Alergare. Campania se desfășoară exclusiv ONLINE, iar reducerea se aplică doar produselor Decathlon. Pentru a beneficia de discount, folosește codul SIBIU10 la finalizarea comenzii.
Atenție, reducerea nu se aplică articolelor aflate deja în promoție și nici produselor MARKETPLACE.
* Voucherul este valabil până în 3 iunie!
Cronometraj și premiere
Datele de cronometrare se vor putea găsi pe site-ul nostru, maratonsibiu.ro. Sâmbătă vom reveni cu linkul exact și pe pagina noastră de Facebook.
Pentru siguranță, ținând cont de faptul că starturile de la Crosul MultiversX vor fi în 3 ture, clasamentul se va face după ce alergătorii de la toate turele vor termina cursa. Festivitatea de premiere va avea loc în 25 mai, la ora 15:00. Notă: cei mai buni fundraiseri vor fi stabiliți vineri, 24 mai, la ora 21:00.
Mai multe detalii despre premiile din acest an găsești în descrierea fiecărei curse, aici!
Sustenabilitate
-
Pentru că încercăm să reducem cantitatea de plastic și deșeuri generate în cadrul evenimentului, te rugăm și în acest an să vii cu propriul recipient (reutilizabil) pentru apă (bidon, sticlă etc). Acesta va putea fi umplut atât la punctele de revitalizare de pe traseu, cât și în piața mare, din dozatoare.
De asemenea, te rugăm să colectezi selectiv și aici. În Piața Mare și Piața Mică, avem tomberoane pentru: biodegradabil (maro), plastic-metal (galben), hârtie / carton (albastru) și sticlă (verde).
Te încurajăm să vii cu mijloace de transport alternativ (vezi mai jos unde găsești rasteluri de biciclete, dacă vii cu bița) sau să te cazezi în apropierea centrului, dacă vii din afara orașului.
Nu în ultimul rând, amintim că, la fel ca resursele planetei, și bunătățurile de la corturile partenerilor sunt finite. Ia doar ce și cât ai nevoie, astfel încât să ajungă pentru toată lumea.
Loc de lăsat bița
Vom avea câteva rasteluri de biciclete și în Piața Mare, dar vezi aici unde găsești rasteluri de biciclete:
Restricții trafic
Sâmbătă, 25 mai, va fi oprit traficul pe mai multe artere din mun. Sibiu, dar și pe pe DJ 106 A Sibiu – Rășinari, DJ 106 D Rășinari – Poplaca și DJ 106 R Poplaca – Sibiu, iar duminică, 26 mai, în cadrul Curselor, vor exista restricții de trafic în mun. Sibiu pe str. Papiu Ilarian, strada Timotei Popovici și Arhivelor. Te rugăm să arunci un ochi aici - Restricții trafic - pentru a vedea care sunt restricțiile de trafic și a planifica traseul când vii spre eveniment.
Din acest motiv, dar și pentru a avea grijă de mediu, te încurajăm să folosești metode alternative de transport.
Alte informații
Te încurajăm să te echipezi corespunzător vremii. Dacă aceasta ține cu noi și vom avea o sâmbătă însorită, așa cum sperăm, îți recomandăm să folosești cremă de protecție solară și să porți șapcă/bandană multifuncțională, dat fiind că pe traseu există zone expuse la soare. Preventiv, recomandăm să iei cu tine o pelerină de ploaie.
- Cei aproximativ 650 de voluntari, alături de echipaje de intervenție ale ISU și ale Poliției sunt prezenți pe traseul Maratonului, pentru ca evenimentul să se desfășoare în siguranță și fără incidente.
- În cazul apariției oricărei probleme pe parcursul cursei, te rugăm să te adresezi celor mai apropiați voluntari MIS și ISU.
Îți amintim că susținătorii pot dona pentru cauzele MIS până în 28 iunie. Dacă vrei să te implici și mai mult, poți alege să fii #fundraiserMIS (înscrie-te ca fundraiser până în 24 mai). Pentru a deveni fundraiser caută link-ul personalizat din e-mailul de confirmare a înscrierii.
- La ediția 13 MIS, am decis să amplificăm caracterul filantropic al evenimentului nostru. Te invităm să spui „da” inițiativei noastre, la care ni s-au alăturat și partenerii MIS, prin urnele de donații pe care le vei găsi, în 25 și 26 mai, la toate standurile din Piața Mare. Așadar, în zilele evenimentului, te încurajăm să faci o donație pentru cauzele MIS la corturile partenerilor noștri, iar ei te vor recompensa cu multe surprize și bunătăți. Pentru un proces rapid și simplificat al donațiilor, te încurajăm să vii cu cash la tine. Vei putea plăti și cu telefonul prin QR-ul codul de pe urne.
Vrei să fii imaginea MIS la ediția din 2025?
Urmărește fotografii aflați pe traseu și creează un moment memorabil pentru obiectivele lor! Ne plac alergătorii creativi și expresivi, așa că abia așteptăm să vedem ce cadre ne vei oferi. Ne poți surprinde prin sărituri, zâmbete, inimi și tot ce-ți vine în minte, inclusiv prin ținuta în care alegi să vii (în limita decenței 🙂).
Revenim cu alte detalii importante, dacă apar. Te rugăm să stai pe aproape.