Target
9 000
RON
3 713 RON

Prinde Viață Hala Atelier X

Asociația CreativAct

Support a Runner Runner Registration

Prinde Viață Hala Atelier X

Asociația CreativAct

Proiectul Prinde Viață Hala Atelier X propune revitalizarea și transformarea unei hale dintr-un ansamblu industrial ce face parte din proiectul Lake Home, într-un spațiu multifuncțional și inovator în ceea ce privește consumul de artă și organizarea de ateliere creative de dezvoltare personală și profesională.
Acest centru vibrant și dinamic o să servească comunității locale și va susține dezvoltarea durabilă a zonei cât și a comunități de artiști și meșteșugari.
In concluzie ne propunem revigorarea economică pentru breasla artiștilor din Sibiu , stimularea creativității și inovației în rândurile tinerilor, consolidarea coeziunii sociale și conservarea patrimoniului cultural.

Asociația CreativAct
Asociația CreativAct

Suntem o asociație non profit, al cărei scop este organizarea și promovarea activităţilor creative de orice tip, pentru toate categoriile sociale şi toate vârstele. În toți acești ani de activitate am derulat mai multe proiecte, printre care: Pictăm pentru bunici, Art Simbol, Toamnă sibiană, Artă pentru Șură/Șură pentru artă, Dar din Dar și am organizat numeroase ateliere creative.
Anul trecut am avut plăcerea de a face parte din proiectele finanțate prin Maratonul Internațional Sibiu, de Fundatia Comunitara Sibiu, cu ateliere de educație prin artă și estetică pentru combaterea bullying-ului pentru copiii din medii defavorizate iar în prezent suntem voluntari la after school-ul social Șura dă aripi, asigurand ore de pictură și dezvoltare prin artă.

Cea mai mare nevoie la care răspunde proiectul nostru este lipsa unui spațiu multifuncțional și versatil în ceea ce privește activitățile de consum artistic și care să sprijine organizarea de ateliere și diverse întâlniri cu scopul dezvoltării personale, colective sau comunitare.
Am resimțit și o nevoie acută de un spațiu de lucru și mai ales de exprimare artistică, accesibil pentru artiștii începători sau manifestări de tipul performance și happening.
Pregnantă este și nevoia tinerilor din cartierul Țiglari de un spațiu sigur în care să ia parte la ateliere de dezvoltare pe multiple paliere și care să fie accesibil oricărei categorii sociale.
Existența unui nucleu cultural aduce un plus comunității, prin numeroase beneficii, precum: educație și înțelegere inter-culturală (poate promova diversitatea și toleranța, contribuind la diminuarea prejudecăților și promovarea dialogului între diferite grupuri etnice sau culturale), dezvoltarea economică, dezvoltarea creativității, cooperare socială, etc.
Accesul la cultură dezvoltă tinerilor empatia, îi face mai responsabili, îi ajută să se autoaprecieze, să se raporteze altfel la mediul înconjurător, să comunice și să își exteriorizeze sentimentele.
Deschiderea unui spațiu cultural într-o comunitate aduce beneficii semnificative pentru artiștii locali, devenind un incubator de proiecte.
Ne dorim o amenajare minimală a spațiului prin achiziția a cel puțin 10 șevalete, 2 mese și scaune, confecționarea unor planșete pentru desen și minim 2 panouri expoziționale, precum și montarea unui sistem de iluminat.
Pe parcursul proiectului se vor organiza cel puțin 5 expoziții, alocând pentru fiecare expoziție maxim 2 săptămâni și cel puțin 2 ateliere săptămânale a câte 2 ore fiecare, la care vor participa între 10 și 15 beneficiari. În cadrul atelierelor participații vor putea să-și dezvolte latura creativă eplorând pictura, fotografia, modelajul, colajul, reciclarea creativă, etc.
O altă activitate desfășurată în spațiul astfel amenajat este ”Agora de vineri” ce constă în organizarea a cel puțin 7 întâlniri dedicate tinerilor, pentru care avem nevoie de achiziția unui video proiector. Prin această activitate dorim să încurajăm tinerii să-și exprime părerea față de problemele actuale din societate.
  1. Întâlnire echipă proiect 01 June 2024 - 30 June 2024

    Organizarea unor întâlniri cu echipa de proiect pentru a definitiva strategia de implementare a proiectului.

  2. Perioada achiziții 15 July 2024 - 15 August 2024

    Identificarea furnizorilor, plasarea comenzilor și recepția bunurilor achiziționate.

  3. Implementare proiect 15 July 2024 - 25 September 2024

    În această perioadă vom asigura desfășurarea activităților culturale și educaționale cuprinse în strategia propusă: expoziții, ateliere creative, ateliere meșteșugărești, festival cultural, etc

  4. Evaluare proiect 15 July 2024 - 30 October 2024

    Evaluarea continuă a desfășurării proiectului, precum și a impactului acestuia.

  5. Amenajarea spațiului 20 July 2024 - 20 August 2024

    Concomitent cu achizițiile vom începe amenajarea spațiului expozițional prin montarea iluminatului, confecționarea panourilor expoziționale. Aici vom măsura, tăia, șurubării, vopsi, etc.

Running Icon

29 registered runners

Full Name Race
Iustina Stanciu Runner
Support
Sebastian Craciun Runner
Support
Cristina Elena Lac Runner
Support
Constantin Lac Runner
Support
Ana-Claudia Popelca Fundraiser
Support
Ciprian Dumitru Runner
Support
Vladimir Pandea Runner
Support
Teodora Baca Runner
Support
Cristina Voicu Runner
Support
Florin-Mihai Viorel Runner
Support
Icon

31 susținători înregistrați

Susținător Alergător susținut Cursă Sumă
Alin Boară Ioan CRISTEA 50 RON
Andrei Boară Cristea Ioan 50 RON
Adina Boara Valentina Cristea 50 RON
Nicoleta Ocneriu Ana-Claudia Popelca 100 RON
Cristian Tatu Ioan Vargau 50 RON
Karina Popa Valentina Cristea 70 RON
Loredana Istratescu Ioan Vargau 50 RON
Olimpia Coman-Sipeanu Valentina Cristea 100 RON
Radu Voicu Cristina Voicu 20 RON
Anonymous Ioan Vargau 50 RON
  • Aged 11-14: 60
  • Aged 15-18: 50
  • Aged 19-25: 30
  • Aged 26 to 64: 60
  • Total direct beneficiary: 200