Ce trebuie să știi dacă participi la MIS 2021

Ore start
septembrie 29, 2021
Sugestii parcări și restricții trafic
octombrie 1, 2021

Foto: Paul Băilă

(English version here)

 

#IOlaMaraton este și despre valori și multe lucruri în care credem și pentru care lăsăm urme an de an, iar printre ele se numără și responsabilitatea și grija pentru cei de alături.

Ținând cont de faptul că și în acest an situația necesită extra grijă, pentru ca să ne putem revedea cu toții cu bine la anul, vom avea o serie de măsuri distincte față de alte ediții, pe care avem nevoie să le respectăm cu toții – mai ales la evenimentul public din Piața Mare.

Știm că este un text ceva mai lung, dar te rugăm să-l citești cu atenție și să reții câteva lucruri importante: intrarea la eveniment se face pe baza unei brățări, pe care o primești la ridicarea kitului în urma prezentării Certificatului digital european Covid-19 sau a efectuării unui test la fața locului vineri, între 12-20, pe baza unei donații, notează ora de start și numărul de concurs, prezentarea la eveniment se poate face cu minim 20 minute înaintea orei de start, cu mască și brățara, precum și cu un bidon pentru apă. 

 

Ce trebuie să știi despre:

Evenimentul public din Piața Mare, 2 octombrie

  Brățară acces eveniment și pași de parcurs

  • În acest an, accesul persoanelor la Maratonul Internațional Sibiu se va face pe bază de brățară. Aceasta poate fi obținută în momentul ridicării kitului de participare, vineri, 1 octombrie pe baza:

prezentării Certificatului digital european COVID-19, menționat în formularul de înscriere și regulamentul competiției. Certificatul poate fi prezentat fie în varianta digitală (pe telefon), fie tipărit, alături de un act de identitate valabil. Pentru a evita aglomerația, te rugăm să vii cu certificatele și actele pregătite. Verificarea accesului la Maraton pentru persoanele care dețin Certificatul Digital European COVID-19 este asigurată de partenerul nostru vaccin.live, prin aplicația de scanare instalată pe echipamente profesionale de scanare oferite de smartscan.ro.

Amintim că Certificatul digital european COVID-19 se poate elibera persoanelor vaccinate, care au trecut prin boală sau au rezultatul unui test negativ. Mai multe detalii despre Certificat și cum poate fi obținut aici (link).

rezultatului negativ al unui test rapid efectuat, pe baza unei donații, la fața locului, vineri, între 12:00 – 20:00. Atenție! Dacă ai nevoie de testare, pentru a evita formarea aglomerației, recomandăm să faci testul la o clinică/un laborator – aici găsești câteva centre de recoltare și testare din Sibiu (link).

  • Pași: în punctele special amenajate din Piața Mare prezinți Certificatul / faci testul – > primești brățara – > ridici kitul de participare (pe baza declarației pe propria răspundere/ acordului părintelui sau tutorelui legal, care pot fi descărcate mai jos).
  • Alergătorii de la Cursele Copiilor vor primi brățară de acces, dar pot participa fără a prezenta Certificatul digital european COVID-19 / testare. Brățara copilului (alergătorului) va fi oferită părintelui / tutorelui legal în momentul ridicării kitului copilului, vineri, 1 octombrie. Atenție! Persoanele care vor însoți copilul, la fel ca toți participanții adulți, trebuie să prezinte Certificatul digital european COVID-19 sau să efectueze un test rapid la fața locului, vineri, între 12:00 – 20:00 (pe baza unei donații), pentru a primi brățara, dacă intră în zona evenimentului. 
  • Accesul publicului se va face pe baza brățării de acces, primite în urma scanării Certificatului digital european COVID-19. Publicul poate primi brățara în zilele desfășurării evenimentului.

Ridicare Kituri de participare 

  • Kiturile de participare se ridică vineri, 1 octombrie, în intervalul orar 09:00 – 20:00. în Piața Mare, în zonele special amenajate.
  • Ridicarea kitului se face după prezentarea Certificatului digital european COVID-19 / efectuarea unui test rapid la fața locului (vineri între 12:00 – 20:00), pe baza unei donații, respectiv, primirea brățării de acces.
  • Pentru ridicarea kitului ai nevoie de un act de identitate valabil și declarația pe propria răspundere /acordul părintelui sau tutorelui legal completat/ă, care poate fi descărcat/ă mai jos.
  • În cazul în care ești înscris pe lista unei companii sau instituții partenere, te rugăm să te interesezi la responsabilul de la companie despre modalitatea în care îți poți ridica kitul și brățara.
  • Doar alergătorii din afara Sibiului vor putea ridica kiturile sâmbătă, 2 octombrie (fără excepții).

 

Program eveniment

  • Miercuri, 29 septembrie

19:00-20:00 Ședință tehnică online, pe pagina de facebook a Maratonului (va putea fi văzută și ulterior)

 

  • Vineri, 01 octombrie

09:00 – 20:00 Predare kituri participare adulți și copii 

09:00 – 20:00 Predare brățari acces pe baza certificatului verde COVID-19

12:00 – 20:00 Testare rapidă la fața locului

 

  • Sâmbătă, 02 octombrie

07:30 Deschidere acces zonă concurs Piața Mare

08:30-08:35 Starturi Maratonul Continental

08:40-08:55 Starturi Semimaraton Elrond

09:00-09:02 Starturi Marquardt TeamRun

09:10-09:31 Starturi GLS 10K

09:40-10:30 Starturi Cros Visma

10:40-10:45 Starturi Squad Race by EshopWedrop

14:30-15:30 Festivitate premiere (NB: cei mai buni fundraiseri vor fi stabiliți vineri, 1 octombrie, la ora 21:00)

 

  • Duminică, 03 octombrie

10:30-11:00 Cursele copiilor Decathlon 10-12 ani

11:00-11:30 Cursele copiilor Decathlon 8-9 ani

11:30-12:00 Cursele copiilor Decathlon 6-7 ani

12:00-12:30 Cursele copiilor Decathlon 4-5 ani

12:45-13:00 Tombolă premii Decathlon

13:00-15:00 Bike school

10:00-15:00 Alte activități sportive pentru copii în Piața Mare

 

Acces zonă eveniment 

  • Accesul participanților la eveniment, în Piața Mare, se va putea face în 4 puncte: dinspre Statuia lui Gheorghe Lazăr (cu posibilitate de ridicare brățară și testare în acest punct), Biserica Catolică, str. Nicolae Bălcescu / Muzeul Brukenthal și str. General Magheru.

 

Starturi de grup

  • Startul se va lua în grupuri de 10 persoane, din Piața Mare, cu respectarea distanței între participanți, la intervale de 30 secunde, doar la orele comunicate (mai jos lista). Orele de start au fost stabilite în funcție de timpul estimativ de parcurgere menționat în formularul de înscriere de către fiecare alergător.
  • Atenție! Alergătorii vor putea lua startul doar la orele stabilite, iar cei care vor întârzia nu vor mai putea participa. Te rugăm să notezi bine și să ai grijă la ora la care ajungi – menționăm că trebuie să fii în zona evenimentului cminim de 20 minute înainte de ora de start. Atenție! În data de 2 octombrie vor exista mai multe restricții de circulație, te rugăm să arunci un ochi peste acestea aici (link) și să ții cont de ele, astfel încât să ajungi la timp. În măsura posibilităților, recomandăm să folosești metode alternative de transport – în acest sens, în zona evenimentului vom avea rasteluri de biciclete pentru doritori, puse la dispoziție de Urban Bike Revolution.
  • La fața locului, va exista un panou pe care vor fi anunțate intervalele de numere care trebuie să se pregătească pentru start.
  • Te rugăm să reții numărul de concurs și ora de start.

 

Orele de start 

Orele de start pentru fiecare alergător se regăsesc în tabelele aferente fiecărei curse. Te poți găsi ușor în listă selectând tastele Ctrl + F / icon căutare pe telefon.
NB: amintim că înscrierile pentru Piața Mare s-au încheiat în data de 15 septembrie. Participanții care au optat pentru „Aleargă Oriunde” (înainte sau după această dată) nu se vor regăsi în aceste liste.

 

  Declarația pe propria răspundere

 

Încălzire

  • Ținând cont de faptul că starturile se vor da în grupuri, recomandăm să faci încălzirea în mod individual, înainte de a intra în zona evenimentului. 

 

  Cabine de schimb și puncte predare valori

  • În acest vor exista cabine de schimb pentru alergători, dar, în măsura posibilităților, te rugăm să vii în zona evenimentului direct în echipamentul de alergare – și, ca de obicei, recomandăm să fie cât mai comod și adaptat vremii din acea zi.
  • Va exista în continuare un punct de predare a obiectelor personale. 
  • Obiectele personale, conținând echipamentul sau alte lucruri personale, vor putea fi predate în spațiul de păstrare a obiectelor, în baza numărului de concurs. Preluarea acestora se face în baza numărului de concurs. Recomandăm ca obiectele personale să fie depozitate într-un săculeț/rucsac. În momentul preluării pentru depozitare, acesta va fi etichetat cu numărul alergătorului.
  • Zona cu obiecte personale ale alergătorilor va fi supravegheată de către organizatorul Maratonul Internațional Sibiu. Recomandăm să nu fie depozitate/predate obiecte de valoare, organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru furtul, distrugerea sau pierderea obiectelor de valoare.

 

Numere concurs

  • E foarte important să porți numărul de concurs pe care îl primești în kitul de participare. Pe spatele acestuia este atașat cipul de cronometrare. În cazul participanților la Marquardt TeamRun, doar numărul ultimului alergător (ștafeta numărul 4) are cip atașat. Te rugăm să nu dezlipești cipul pentru că locul tău în clasament este determinat cu ajutorul său. Numărul se poartă în față, pe tricou, pantalon, șort etc.
  • Transferarea numărului de concurs către o altă persoană nu este permisă, atrăgând după sine descalificarea. 

 

Protecție și igienă

  • Alergătorii și toate persoanele din zona evenimentului trebuie să respecte regulile de protecție și igienă pentru limitarea răspândirii virusului: igenzarea mâinilor, distanțarea fizică între persoane, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, evitarea contactului fizic, respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă există simptome specifice bolii.
  • Este nevoie de purtarea măștii în momentul ridicării kitului, precum și în zonele cu grupuri mai mari de persoane.

 

Distanțare fizică și public

  • Zona evenimentului va fi delimitată, iar accesul publicului se va face pe baza Certificatului digital european COVID-19.
  • Participanții trebuie să evite formarea aglomerațiiilor.
  • Nu vom oferi transport pentru alergătorii de la Marquardt TeamRun către punctele de schimb ștafete.

 

Trasee și detalii curse

  • Toate traseele și detalii despre curse pot fi văzute aici:

Traseu și detalii Crosul Visma

Traseu și detalii Maratonul Continental

Traseu și detalii Semimaratonul Elrond

Traseu și detalii Marquardt TeamRun

Traseu și detalii GLS 10k

Traseu și detalii SquadRace by EshopWedrop

  • Limitele de timp sunt: 1 oră pentru Crosul Visma, 2 ore pentru GLS 10k, 3 ore și jumătate pentru Semimaratonul Elrond, 6 ore pentru Maratonul Continental și 35 de minute pentru SquadRace by EshopWedrop.

 

  Ștafete

  • Amintim că în acest an nu oferim transport pentru alergătorii de la Marquardt TeamRun către punctele de schimb ștafete.
  • Punctele de schimb (start) pentru ștafete sunt:

Ștafeta 1 (start) – Piața Mare

Ștafeta 2 – Cercul Militar, Bd. Victoriei

Ștafeta 3 – Locul de Joacă din cartierul Valea Aurie (aproape de Intrare Zoo),

Ștafeta 4 – Muzeul ASTRA, Biserica din Bezded (ieșire spre Zoo).

  • Fiecare membru al ștafetei primește medalia la punctul său de finish.
  • În cazul participanților la Marquardt TeamRun, doar numărul ultimului alergător (ștafeta numărul 4) are cip atașat.

 

  Punctele de revitalizare

  • Pentru că încercăm să reducem cantitatea de plastic și deșeuri generate în cadrul evenimentului, te rugăm să vii cu propriul recipient pentru apă (bidon, sticlă, etc). Acesta va putea fi umplut, la punctele de revitalizare, din bidoanele de 5 l.
  • La punctele de revitalizare vor exista și pahare de carton (biodegradabile), precum și un număr limitat de sticle mici de apă îmbuteliată.
  • Punctele de revitalizare sunt amplasate aproximativ din 5 în 5 km. Menționăm că alergătorii de la Crosul Visma vor avea punctul de revitalizare la finalul cursei, în Piața Mare – nu mai există punctul intermediar de pe Coposu.
  • Suprafețele vor fi dezinfectate periodic și vor exista sticle cu dezinfectant pentru voluntari și alergători.

 

  Toalete

  • De-a lungul întregului traseu există toalete semnalizate cu panouri vizibile, inclusiv în apropierea zonei de start (în Piața Mică).

 

Cronometraj și Premiere

  • Datele de cronometrare se vor putea găsi pe site-ul nostru, maratonsibiu.ro, în meniu. Sâmbătă vom reveni cu linkul exact și pe pagina noastră de facebook.
  • Ținând cont de starturile de grup, respectiv, decalate ca timp, clasamentul se va face după ce toți concurenții vor termina cursa.
  • Festivitatea de premiere va avea loc în 2 octombrie, la ora 14:30. Notă: cei mai buni fundraiseri vor fi stabiliți vineri, 1 octombrie, la ora 21:00.
  • Mai multe detalii despre premiile din acest an găsești aici (link).

 

Restricții trafic

  • Sâmbătă, 2 octombrie, va fi oprit traficul pe mai multe artere din mun. Sibiu, inclusiv, pe str. Andrei Șaguna, dar și pe pe DJ 106 A Sibiu – Rășinari, DJ 106 D Rășinari – Poplaca și DJ 106 R Poplaca – Sibiu. Te rugăm să arunci un ochi aici (link), pentru a vedea care sunt restricțiile de trafic și a planifica traseul când vii spre eveniment.
  • În măsura posibilităților, recomandăm să folosești metode alternative de transport – în acest sens, în zona evenimentului vom avea rasteluri de biciclete pentru doritori, puse la dispoziție de Urban Bike Revolution.

 

Alte informații

  • Te încurajăm să te echipezi corespunzător vremii. Dacă aceasta ține cu noi și vom avea o sâmbătă însorită, așa cum sperăm, îți recomandăm să folosești cremă de protecție solară și să porți șapcă/bandană multifuncțională pentru a te proteja de razele soarelui, dat fiind că pe traseu există zone expuse la soare. Preventiv, recomandăm să iei cu tine o pelerină de ploaie.
  • Cei circa 470 de voluntari, alături de echipaje ale Ambulanței și ale Poliției sunt prezenți pe traseul Maratonului pentru ca evenimentul să se desfășoare în siguranță și fără incidente.
  • În cazul apariției oricărei probleme pe parcursul cursei, te rugăm să te adresezi celor mai apropiați voluntari.

 

Spații relaxare și socializare

  • În zona evenimentului va exista un spațiu de relaxare oferit de partenerul principal al evenimentului, Visma. Aici te vei putea relaxa după cursă, într-un spațiu fain amenajat cu ajutorul The Wedding Company și Jujube Atelier, în timp ce te delectezi cu ceai, cafea de specialitate, tarte și prăjituri și asculți muzică bună.
  • De asemenea, la corturile partenerilor prezenți la eveniment te vei putea bucura de bere, suc, ceai și cafea, fructe, batoane proteice și alte bunătățuri, dar vei putea să-ți faci și o poză la cabina foto sau să iei pentru amintire o borsetă de alergare sau o bandană multifuncțională.

Revenim cu alte detalii importante, dacă mai apar. Așa că te rugăm să stai pe aproape.

Cursele Copiilor Decathlon, 3 octombrie

  Brățară acces eveniment și pași de parcurs

  • Alergătorii de la Cursele Copiilor vor primi brățară de acces, dar pot participa fără a prezenta Certificatul digital european COVID-19 / testare. Brățara va fi oferită părintelui / tutorelui legal în momentul ridicării kitului copilului, vineri, 1 octombrie.
  • Atenție! Persoanele care vor însoți copilul, la fel ca toți participanții adulți, trebuie să prezinte Certificatul digital european COVID-19 sau să efectueze un test rapid la fața locului, vineri între 12:00 – 20:00 (pe baza unei donații), pentru a primi brățara, dacă intră în zona evenimentului. Dacă ai nevoie de testare, pentru a evita formarea aglomerației, recomandăm să faci testul la o clinică/un laborator – aici găsești câteva centre de recoltare și testare din Sibiu (link).
  •  Pentru a evita aglomerația, te rugăm să vii cu certificatele și un act de identitate valabil pregătite.
  • Amintim că Certificatul digital european COVID-19 se poate elibera persoanelor vaccinate, care au trecut prin boală sau au rezultatul unui test negativ. Mai multe detalii despre Certificat și cum poate fi obținut aici (link)Verificarea accesului la Maraton pentru persoanele care dețin Certificatul Digital European COVID-19 este asigurată de partenerul nostru vaccin.live, prin aplicația de scanare instalată pe echipamente profesionale de scanare oferite de smartscan.ro.
  • Pași: dacă vrei să ridici brățara pentru însoțitor, în punctele special amenajate din Piața Mare prezinți Certificatul / faci testul (vineri între 12:00 – 20:00)– > primești brățara – > ridici kitul de participare (pe baza acordului părintelui sau tutorelui legal, care poate fi descărcat mai jos).

 

Ridicare Kituri de participare 

  • Kiturile de participare se ridică vineri, 1 octombrie, în intervalul orar 09:00 – 20:00. în Piața Mare, în zonele special amenajate.
  • Pentru ridicarea kitului ai nevoie de un act de identitate valabil și acordul părintelui sau tutorelui legal completat, care poate fi descărcat mai jos.
  • Descarcă aici acordul părintelui / tutorelui legal
  • Doar alergătorii din afara Sibiului vor putea ridica kiturile duminică, 3 octombrie (fără excepții).

 

Program eveniment

  • Vineri, 01 octombrie

09:00 – 20:00 Predare kituri participare adulți și copii 

09:00 – 20:00 Predare brățari acces pe baza certificatului verde COVID-19

12:00 – 20:00 Testare rapidă la fața locului

 

  • Sâmbătă, 02 octombrie

14:30-15:30 Festivitate premiere – inclusiv cei mai buni fundraiseri de la Cursele Copiilor. 

(NB: cei mai buni fundraiseri vor fi stabiliți vineri, 1 octombrie, la ora 21:00.)

 

  • Duminică, 03 octombrie

10:30-11:00 Cursele copiilor Decathlon 10-12 ani

11:00-11:30 Cursele copiilor Decathlon 8-9 ani

11:30-12:00 Cursele copiilor Decathlon 6-7 ani

12:00-12:30 Cursele copiilor Decathlon 4-5 ani

12:45-13:00 Tombolă premii Decathlon

13:00-15:00 Bike school

10:00-15:00 Alte activități sportive pentru copii în Piața Mare

 

Acces zonă eveniment 

  • La Cursele Copiilor, accesul participanților la eveniment, în Piața Mare, se va putea face în 4 puncte: dinspre Statuia lui Gheorghe Lazăr (cu posibilitate de ridicare brățară și testare în acest punct), Biserica Catolică, str. Nicolae Bălcescu / Muzeul Brukenthal și str. General Magheru.

 

Starturi de grup

  • Startul se va lua în grupuri de 10 persoane, din Piața Mare, cu respectarea distanței între participanți, la intervale de 1 minut, doar la orele comunicate (mai jos lista). 
  • Atenție! Alergătorii vor putea lua startul doar la orele stabilite, iar cei care vor întârzia nu vor mai putea participa. Te rugăm să notezi bine și să ai grijă la ora la care ajungi – menționăm că, date fiind starturile decalate, încălzirea se va face în mod individual
  • La fața locului, va exista un panou pe care vor fi anunțate intervalele de numere care trebuie să se pregătească pentru start.
  • Copiii nu pot fi însoțiți de părinți / tutori în timpul alergării, la Cursele Copiilor. Doar însoțitorii copiilor de 4 ani pot lua startul alături de aceștia, în cazuri excepționale – recomandăm însă să încurajezi copilul să se descurce singur, mai ales că în timpul alergării, copiii vor fi încurajați și supravegheați de voluntari și de echipa de organizare.
  • Vor exista spații special amenajate unde însoțitorii vor putea să facă poze / filmări și de unde vor putea să preia copiii la finalul cursei.

 

Orele de start 

Orele de start pentru fiecare alergător se regăsesc în tabelele aferente fiecărei curse. Poți găsi ușor în listă numele selectând tastele Ctrl + F / icon căutare pe telefon.
NB: amintim că înscrierile pentru Piața Mare s-au încheiat în data de 15 septembrie. Participanții care au optat pentru „Aleargă Oriunde” (înainte sau după această dată) nu se vor regăsi în aceste liste.

 

  Cabine de schimb și puncte predare valori

  • În acest vor exista cabine de schimb pentru alergători, dar, în măsura posibilităților, te rugăm să vii cu piciul în zona evenimentului direct în echipamentul de alergare – și, ca de obicei, recomandăm să fie cât mai comod și adaptat vremii din acea zi.
  • Va exista în continuare un punct de predare a obiectelor personale.

 

Protecție și igienă

  • Alergătorii și toate persoanele din zona evenimentului trebuie să respecte regulile de protecție și igienă pentru limitarea răspândirii virusului: igenzarea mâinilor, distanțarea fizică între persoane, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, evitarea contactului fizic, respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă există simptome specifice bolii.
  • Este nevoie de purtarea măștii în momentul ridicării kitului, precum și în zonele cu grupuri mai mari de persoane.

 

Distanțare fizică și public

  • Zona evenimentului va fi delimitată, iar accesul publicului se va face pe baza Certificatului digital european COVID-19.
  • Participanții trebuie să evite formarea aglomerațiiilor.

 

Spații relaxare și socializare

  • În zona evenimentului va exista un spațiu de relaxare oferit de partenerul principal al evenimentului, Visma. Aici alergătorii se vor putea relaxa după cursă, într-un spațiu fain, amenajat cu ajutorul The Wedding Company și Jujube Atelier, în timp ce se delectează cu ceai, tarte sau prăjituri.
  • De asemenea, la corturile partenerilor prezenți la eveniment, copiii se vor putea bucura de diverse bunătățuri, dar și de activități precum face-painting, jocuri ecologice ș.a.m.d

Revenim cu alte detalii importante, dacă mai apar. Așa că te rugăm să stai pe aproape.

 

Aleargă Oriunde

Actualizare:

  • Dacă te-ai înscris la Aleargă Oriunde după 15 septembrie și ești din Sibiu, poți să ridici kitul de participare vinerea aceasta sau în oricare din zilele de vineri din luna octombrie, în intervalul orar 16.00-19.00, din Piața Habermann (în zona scărilor, pe stânga).
  • Atenție! Vinerea aceasta pot să-și ridice kiturile cei înscriși până în ziua de miercuri (inclusiv) din această săptămână – dacă te-ai înscris mai târziu, te rugăm să vii săptămâna următoare.
  • Participanții din alte orașe din România înscriși la „Aleargă Oriunde” până în data de 15 septembrie (inclusiv) vor primi kiturile prin curier în perioada următoare, cu excepția celor de la Crosul Visma, Squad Race și Cursele Copiilor. Aceștia din urmă le vor primi doar dacă au solicitat livrarea cu plata la ridicare;

  • Participanții din Sibiu înscriși la „Aleargă Oriunde” până în data de 15 septembrie (inclusiv) vor ridica kiturile din punctul special amenajat în Piața Mare. Dacă ești în situația aceasta, te rugăm să te prezinți cu un act de identitate valabil direct la punctul de Predare kituri, fără a trece pe la punctul de Predare brățări acces;
  • Te rugăm să porți mască și să respecți regulile de distanțare, când vii după kit.
  • În cazul în care ești înscris pe lista unei companii sau instituții partenere, te rugăm să te interesezi la responsabilul de la companie/instituție despre modalitatea în care îți poți ridica kitul.

  • Participanții din alte orașe din România înscriși la „Aleargă Oriunde” până în data de 15 septembrie (inclusiv) vor primi kiturile prin curier în perioada următoare, cu excepția celor de la Crosul Visma, Squad Race și Cursele Copiilor. Aceștia din urmă le vor primi doar dacă au solicitat livrarea cu plata la ridicare;
  • Amintim că participanții înscriși la „Aleargă Oriunde” după data de 15 septembrie vor putea ridica/primi kiturile ulterior evenimentului fizic. Revenim cu detalii după eveniment.
  • Mai multe detalii despre „Aleargă Oriunde”găsești aici (link).