Școala de Bursă 2.0


Warning: Missing argument 4 for getReturnedData(), called in /home/maraton/public_html/wp-content/themes/betheme-child/custom_short_code.php on line 201 and defined in /home/maraton/public_html/wp-content/themes/betheme-child/custom_short_code.php on line 209

Warning: Division by zero in /home/maraton/public_html/wp-content/themes/betheme-child/custom_short_code.php on line 230

Warning: Division by zero in /home/maraton/public_html/wp-content/themes/betheme-child/custom_short_code.php on line 231

Warning: Division by zero in /home/maraton/public_html/wp-content/themes/betheme-child/custom_short_code.php on line 268

Descrierea pe scurt a proiectului

Școala de Bursă este o iniţiativă educaţională care a pornit de la o idee generoasă: să construiască şi să crească o generaţie instruită financiar, o generaţie care să ştie cum să îşi modeleze viitorul financiar.

  sustine alearga

 
 

RON
Suma promisa
RON
Target



0%

Școala de Bursă

Școala de Bursă este un proiect educațional complex care se va desfășura în mai multe etape.

Etapa incipientă a proiectului include:

  • organizarea de cursuri săptămânale gratuite dedicate tuturor celor interesați de piața de capital

  • emisiune televizată săptămânală la un post de televiziune local

Cursurile săptămânale sunt susținute de co-fondatorii proiectului Școala de Bursă în parteneriat cu Universitatea “Lucian Blaga Sibiu (ULBS).

AS Financial Markets și co-fondatorii Florin Oprea și Decebal Todăriță au încheiat un accord de parteneriat cu Universitatea “Lucian Blaga’ din Sibiu privind implementarea programului de educație financiară Școala de Bursă în rândul studenților ULBS prin organizarea unor serii de cursuri gratuite, organizate sub forma a trei module: Inițiere, Mediu, Avansat.

Nevoia/problema căreia îi răspunde proiectul

Nevoia de educație financiară în rândul populației din Romania.

Un studiu recent realizat de către Banca Mondială arată că nivelul de cunostinte economice și financiare în Romania (măsurat prin indicele Financial Literacy Index) se situează la o medie de 31 pe o scară de la 0 la 100.

Un studiu al GfK realizat pentru Asociatia Romana a Bancilor (ARB) în anul 2011 arată care sunt principalele canale de informare utilizate de români: emisiuni TV pe teme financiare sau bancare (42%); rude/prieteni (40%); materiale care au ca scop descrierea unor produse bancare (37%); articole pe teme financiare din presa scrisă sau online (29%); agenții bancare (27%); informații despre produse, oferite de site-urile băncilor (17%); motoare de căutare online (16%); forumuri, bloguri pe care se discută despre produsele bancare și bănci (10%), nicio sursă de informare (33%).

Beneficiarii și grupul țintă?

Studenții ULBS dar și orice alte persoane interesate de piața de capital.

Obiectivele proiectului

  • Transmiterea de cunoştinţe în domeniul pieţelor financiare internaţionale.

  • Absolvirea programului de către un număr de 1000 de persoane la sfarșitul proiectului Scoala de Bursa 2.0 pâna la sfârșitul lunii iunie 2016 (momentan se desfășoara proiectul pilot „Școala de Bursă” – cu finalitate în luna iunie 2015).

Schimbările pe care le va aduce proiectul în comunitate

  • Îmbunătățirea nivelului de educație financiară în rândul populației.

Obiectivul de strângere de fonduri prin SemiMaraton

6.000 RON

Bugetul total al proiectului

Cheltuieli înființare ONG: 2300 RON

Cheltuieli software web-based pentru cursuri online: 1600 RON/10 luni (39 USD/luna) – MegaMeeting

Cheltuieli deplasare în țară pentru incheiere parteneriate: 1000 RON

Cheltuieli promovare și publicitate: 1100 RON

  sustine alearga

Sustinatori (0)

Nume, PrenumeSustine AlergatorulCursaLocalitateData inscriereStare

Alergatori (0)

Nume, prenumeLocalitateData inscriereConfirmat