Întrebări frecvente (FAQs)

Alergători

Care sunt condițiile de participare în contextul pandemiei?

Pentru buna desfășurare a evenimentului în noul context, vom avea o serie de măsuri de siguranță și condiții de participare pe care am vrea să le subliniem:

Start individual

Participanții vor porni în cursă individual, la un interval de 20 de secunde. Ora de start a fiecărui concurent va fi stabilită în funcție de timpul estimativ de parcurgere al cursei, pe care fiecare concurent trebuie să-l menționeze în formularul de înscriere. Numărul total de participanți va fi limitat la 1000, după cum urmează:

    • 100 locuri Maraton Continental;
    • 300 locuri Semimaraton
    • 200 locuri Zacaria 10k
    • 76 locuri (19 echipe) Marquardt TeamRun;
    • 300 locuri la Crosul Visma;
    • 24 locuri la Squad Race by EshopWedrop ;
    • 50% din numărul total la fiecare cursă va fi rezervat companiilor sibiene.

Distanțare fizică

  • Concurenții în timpul cursei NU vor putea alerga umăr la umăr, ei trebuind să respecte o distanță fizică unul față de celălalt de minim 7 m. Astfel, dacă un concurent ajunge din urmă un alt concurent, va trebui fie să îl depășească, fie să rămână în spatele acestuia la minim 7 m. Nerespectarea acestor reguli va atrage descalificarea concurentului;
  • Sosirea alergătorilor în zona competiției sportive trebuie să se facă individual și respectând ora la care sunt programați. Dacă un alergător va întârzia, acesta nu va mai intra în zona desfășurării competiției și nu va mai putea lua startul. Nu se vor face excepții!

Protecție și igienă

  • Alergătorii se vor supune procesului de screening al temperaturii și triajului epidemiologic observațional. Triajul observațional va fi asigurat de o persoană calificată. În cazul în care temperatura depășește 37.3 ° grade Celsius sau prezintă simptomatologie de infecție (tuse, strănut, rinoree, febră, stare generală modificată), persoana nu va mai participa la eveniment și se va adresa medicului de familie, alergătorul nu va lua startul, va fi rugat să părăsească zona și să contacteze medicul de familie, de asemenea organizatorul va fi responsabil să comunice posibilele cazuri către Direcția de Sănătate Publică.
  • Alergătorii vor respecta recomandările organizatorului de purtare a măștii când se află în zona evenimentului (exceptând perioada când aleargă). Organizatorii vor pune la dispoziție măști de unică folosință sau opțional participanții pot veni cu propriile măști;
  • Alergătorii trebuie să își monitorizeze starea de sănătate, respectiv să își măsoare temperatura în dimineața competiției, în cazul în care aceasta este peste 37.3 ° Celsius, va anunța medicul de familie și nu se va mai prezenta la competiție;
  • Alergătorii trebuie să respecte regulile de protecție și igienă pentru limitarea răspândirii virusului: igenzarea mâinilor, distanțarea fizică minim 2 m între două persoane, iar când aleargă – de 7 m, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, evitarea contactului fizic (strângeri de mână, îmbrățișări după finish), respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă există simptome specifice bolii.

Public

  • Zona evenimentului va fi delimitată, accesul publicului va fi restricționat, alergătorii trebuie să se prezinte singuri la zona de start. În cadrul evenimentului numărul de participanți va fi limitat conform reglementărilor legale;

 

Taxa de participare

  • În cazul în care din motive în afara controlului organizatorilor, evenimentul nu va mai putea avea loc cu start fizic în Piața Mare, taxa de participare nu se va putea returna, dar vă rămâne opțiunea participării la secțiunea Aleargă Oriunde și de a se strânge fonduri pentru cauza aleasă în continuare.

 

Pentru a citi regulamentul complet, dă o tură pe aici (link).

Când va avea loc ediția din 2020?

Actualizare:

În condițiile pandemiei de coronavirus, Maratonul Internațional Sibiu a fost reprogramat și va avea loc într-o formulă regândită în data de 29 august 2020, astfel încât sănătatea și viața nimănui să nu fie puse în pericol. Mai multe detalii aici.


Ediția din 2020 va avea loc, conform tradiției, în ultima sâmbătă din mai, respectiv, 30 mai.

 

Când mă pot înscrie pentru ediția din 2020?

Alergătorii care vor să participe la cursa fizică individuală cu startul în Piața Mare se pot înscrie între 22 iulie – 17 august, ora 23:59.

Cei care optează pentru Aleargă Oriunde se pot înscrie până pe 1 octombrie. (Cu această opțiune se poate alerga între 29 august – 1 octombrie.)

 

Ce se întâmplă cu taxa de participare achitată de alergător?

Taxa de participare este folosită în felul următor:

  • 50% merge la cauza susținută. La finalul campaniei de strângere de fonduri (aproximativ în octombrie-noiembrie), Fundația Comunitară Sibiu va oferi fondurile sub formă de finanțare nerambursabilă și ulterior va asigura monitorizarea proiectului;
  • 50% este folosită pentru acoperirea parțială a costurilor legate de cursă și kitul de participare, iar în cazul celor înscriși la Aleargă Oriunde, și al livrării pe teritoriul României. În cazul Curselor Copiilor, livrarea se poate face gratuit doar în municipiul Sibiu.

Ce include kit-ul de alergător?

Kit-ul de alergător conține:

  • număr de concurs personalizat cu numele și cauza,
  • cip de cronometrare de unică folosință,
  • la cursa de maraton se adaugă și bandana multifuncțională oficială.

*Participanții de la Aleargă Oriunde, care indică o adresă de livrare din România vor primi număr fără cip de cronometrare.

Extraopțiuni: doritorii au posibilitatea să achiziționeze, în momentul înscrierii, tricou oficial de bumbac și bandană multifuncțională.

Toți participanții care termină cursa primesc medalie.

 

Premii alergători

La ediția din 29 august 2020, ținând cont de situația  dificilă în care ne aflăm, din păcate nu vom oferi premii în bani pentru cei mai buni alergători.

 

Pot să modific cursa la care sunt înscris?

Ținând cont de numărul limitat de locuri la cursele cu start fizic în Piața Mare, nu există posibilitatea de a solicita modificarea acestora.

Pot să fac schimb de cursă cu o altă persoană?

Schimbul de cursă cu o altă persoană nu este permis. 

În cazul în care acest lucru nu se respectă, conform regulamentului, poate atrage descalificarea.

 

În cazul în care nu mai particip la cursă, pot primi taxa de înscriere înapoi?

Alergătorii nu pot solicita returnarea taxei.

În cazul în care, din motive în afara controlului organizatorilor, evenimentul nu va mai putea avea loc cu start fizic în Piața Mare, taxa de participare nu se va putea returna, dar vă rămâne opțiunea participării la secțiunea Aleargă Oriunde și de a se strânge fonduri pentru cauza aleasă în continuare.

 

Pot alerga pentru mai multe cauze?

Un alergător poate opta să alerge pentru o singură cauză. Dar poate să suțină mai multe cauze prin efectuarea de susțineri către cauzele dorite.

 

Unde găsesc traseele curselor?

Detalii despre trasee și alte informații utile despre curse se găsesc în meniul Alergători -> Trasee și Detalii Curse.

Când și unde pot ridica kit-ul de alergător?

Kiturile de participare pentru alergătorii de la evenimentul public din 29 august, cu start individual, se vor ridica în ziua evenimentului, înainte de start.

Ridicarea kitului se poate face doar pe baza unui document de identitate valid și a declarației pe propria răspundere. Pentru alergătorii minori se va prezenta acordul părintelui/tutorelui legal.

Kiturile participanților de la Aleargă Oriunde, vor fi livrate doar în România, iar în cazul Curselor copiilor se vor livra gratuit doar în Sibiu.

Pot alerga în diaspora?

Desigur!

Mai mult decât atât, în contextul pandemiei, încurajăm toți doritorii să opteze pentru Aleargă Oriunde, iar la final să ne trimită poze, video sau ce le mai trece prin minte. Mai multe detalii despre Aleargă Oriunde aici.

Ce este o bandană multifuncțională (buff)?

Bandana multifuncțională este un obiect vestimentar sub formă tubulară, cunoscut mai ales în rândul sportivilor. Acest obiect poate fi purtat în diferite moduri precum în exemplu de mai jos. Sursa foto: link

La cursa de ștafetă se poate să formăm o echipă doar din 3 sau din 2 persoane?

Cursa de ștafetă 4×5,3km se poate forma doar dacă se înscriu 4 persoane, din păcate nu se poate forma doar din 3 sau 2 persoane. 

Dacă o persoană din echipă dorește să parcurgă o distanță mai mare, poate continua să alerge doar pe traseul de semimaraton, dar trebuie să pornească la cursa de ștafetă ca numărul 1 pentru a putea să continue traseul de semimaraton. 

 

Pot alerga la mai multe curse?

Singura situație în care se poate alerga la mai multe curse este participarea ca nr.1 într-o ștafetă și, respectiv, continuarea la semimaraton. În acest caz, plata se face pentru fiecare cursă în parte.

Pot continua cursa de ștafetă?

Un alergător de la ștafetă, care nu e purtătorul numărului de concurs, poate opta să continue să alerge, dar doar pe cursa de semimaraton.

Am completat greșit o informație în formularul de înscriere. Pot s-o modific?

Da. Pentru orice modificare (ex: nume greșit, dată naștere, e-mail, înscriere dublă, schimbare ordine ștafetă, target fundraiser, mărime tricou, etc.), te rugăm să ne scrii la adresa [email protected] și să menționezi informația corectă, pentru a putea face modificarea. 

 

De ce nu mă găsesc în lista de alergători?

Sunt valide doar înscrierile care au fost achitate pe loc, cu cardul.

Pentru a te găsi în lista de alergători înscriși, te rugăm să intri la secțiunea Alergători a site-ului și să cauți după adresa de email cu care te-ai înscris sau numele tău în câmpul de căutare care apare chiar la începutul listei cu participanți.

Dacă  ai achitat, dar tot nu te găsești în listă, te rugăm să ne trimiți un mesaj pe [email protected]

 

Unde sunt punctele de schimbare a ștafetei?

Punctele cursei de ștafetă sunt:

  • Ștafeta 1 (start) – Piața Huet;
  • Ștafeta 2 – Locul de Joacă, Valea Aurie;
  • Ștafeta 3 – Muzeul Satului la dig (intrarea principală);
  • Ștafeta 4 – Muzeul ASTRA, Biserica din Bezded.

Te rugăm să consulți aici traseul pentru cursa Marquardt TeamRun, unde găsești mai multe detalii despre aceasta. 

 

Se oferă transport pentru ștafete?

În acest an nu se oferă transport pentru ștafete, iar alergătorii sunt rugați să ajungă la punctele de schimb cu mijloace de transport proprii, astfel încât contactul cu alte persoane să fie minim.

 

 

Proiecte

Care este perioada de înscriere a proiectelor?

Pentru ediția din 2020, perioada de înscriere a proiectelor este 21.01 – 21.02. Pentru detalii despre participare, aruncă un ochi aici.

 

Cine poate înscrie un proiect?

Pot înscrie proiecte atât organizații non-guvernamentale (ONG-uri) cât și grupuri de inițiativă* (fără personalitate juridică).

*În viziunea Fundației, „grupulde inițiativă” este o echipă, un grup informal de cetățeni/membri ai comunității, care împărtășesc un interes, o pasiune sau o preocupare pentru un subiect legat de viața în comunitatea sibiană pe care vor să‐l promoveze în spațiul public.

Unde pot găsi documentele utile pentru a aplica la maraton?

Mai multe informații pentru a aplica la ediția din acest an, precum și toate documentele de care ai nevoie găsești în articolul de aici.

De ce variază targetul unei cauze?

Sunt situații în care procentul targetului unei cauze variază (de exemplu poate scădea) din diferite motive:

– timpului de procesare a susținerilor,

– erori cu privire la înscrierea alergătorilor fundraiseri (ex. se înscriu de mai multe ori),

– erorilor cu privire la susținerile înregistrate  (completarea greșită a unei susțineri de către un donator, modificarea ulterioară a sumei de către donator),

– timpul de procesare a erorilor.

Ce procent primește cauza din taxa de participare a alergătorului?

Taxa de participare este folosită în felul următor:

  • 50% merge la cauza susținută. La finalul campaniei de strângere de fonduri (aproximativ în octombrie-noiembrie), Fundația Comunitară Sibiu va oferi fondurile sub formă de finanțare nerambursabilă și ulterior va asigura monitorizarea proiectului;
  • 50% este folosită pentru acoperirea parțială a costurilor legate de cursă și kitul de participare, iar în cazul celor înscriși la Aleargă Oriunde, și al livrării pe teritoriul României. În cazul Curselor Copiilor, livrarea gratuită se poate face doar în municipiul Sibiu.

Se reține un procent din susțineri?

Conform cu Ghidul de participare pentru ONG-uri și grupuri de inițiativă, din totalul fondurilor de susținere atrase de fiecare proiect, în 2020, organizatorul va reține un procent de 8%, pentru acoperirea unei părți din costurile administrative.

 

 

 

Înscrieri alergători

Am probleme cu înscrierea / plata taxei de participare. Ce pot face?

Pentru orice problemă legată de înscrieri și plata taxelor de participare îți stăm la dispoziție la adresa [email protected].

Înainte să ne semnalezi o problemă, te rugăm să consulți întrebările și răspunsurile din această secțiune (FAQs).

Cum pot achita taxa de înscriere alergător?

Taxa de înscriere se achită pe loc, cu cardul.

*Pentru a optimiza procesul de validare a taxelor alergătorilor, am eliminat plata prin transfer bancar, deoarece validarea manuală a plăților prin bancă îngreunează mult procesul de confirmare.

Până când mă pot înscrie?

Alergătorii care vor să participe la cursa fizică individuală cu startul în Piața Mare se pot înscrie până în 17 august, ora 23:59.

Cei care optează pentru Aleargă Oriunde se pot înscrie până pe 1 octombrie. (Cu această opțiune se poate alerga între 29 august – 1 octombrie.)

Ce se întâmplă dacă nu doresc să primesc tricoul oficial?

În formularul de înscriere aveți acum opțiunea de a opta sau nu pentru a primi tricoul oficial.

Dacă v-ați înscris deja și nu ați optat pentru a primi tricou oficial, ne puteți scrie pe adresa [email protected]

 

Plăți

Am probleme cu plata taxei de participare/susținerii. Ce pot face?

Pentru orice probleme legate plata taxelor de participare sau susținerilor vă stăm la dispoziție la adresa [email protected]

Vă rugăm înainte să ne semnalați o problemă, să consultați întrebările și răspunsurile din pagina curentă (FAQs).

Cum pot achita taxa de înscriere?

Taxa de înscriere se achită pe loc, cu cardul.

*Pentru a optimiza procesul de validare a taxelor alergătorilor, am eliminat plata prin transfer bancar, deoarece validarea manuală a plăților prin bancă îngreunează mult procesul de confirmare.

Pot încheia un contract de sponsorizare dacă sunt persoană juridică și doresc să fac o susținere?

În cazul în care o companie dorește să susțină un alergător, vă rugăm să luați legătura cu noi în vederea încheierii unui contract de sponsorizare, la adresa de mail: [email protected]fundatiacomunitarasibiu.ro.

Atenție!

Avem rugămintea ca, în momentul înregistrării susținerii pe site, indiferent dacă există contract sau nu, să indicați în loc de nume și prenume în câmpurile respective, denumirea firmei așa cum apare în OP în momentul în care se face plata, ca să putem corela suma primită în cont cu o donație înregistrată în baza de date, respectiv pe site.

De asemenea, vă rugăm ca în momentul transferului să scrieți foarte specific detaliile: „susținere alergător XY, Compania Z, suma”.

Se pot face plăți direct în Euro sau Dolari?

Prin plata cu cardul se pot efectua transferuri din orice valută, va avea loc e o conversie automată în lei.

Dacă totuși doriți să plătiți prin transfer bancar, dintr-un cont în Euro, puteți folosi IBAN-ul nostru de EURO:

Fundația Comunitară Sibiu
Cont deschis la BCR Sibiu:
RO18RNCB0227130116020003

Cod SWIFT: RNCBROBU

 

Sau, dintr-un cont în Dolari, puteți folosi IBAN-ul nostru de USD:

Fundația Comunitară Sibiu
Cont deschis la BCR Sibiu:

RO23RNCB0233130116020001

Cod SWIFT: RNCBROBU

 

Vă rugăm să adăugați la detalii numele alergătorului și al cauzei susținute.

Pentru o confirmare cât mai rapidă, vă rugăm să ne trimiteți o confirmare a plății la adresa [email protected]

Susțineri / donații

Ce se întâmplă cu susținerile de la cauzele care s-au retras?

Toți susținătorii care au donat pentru cauze ce s-au retras în contextul pandemiei vor fi contactați pentru a clarifica ce decizie iau în legătură cu suma achitată, după ce vom avea răspunsurile de la toți alergătorii pentru care au donat. Vor exista mai multe opțiuni: să susțină alergătorul cu noua cauză pentru care acesta va participa, să aleagă un alt alergător / altă cauză, sau dacă nu dorește să mai susțină vreo cauză, să solicite returnarea sumei.

Suntem în plin proces de clarificare a situației alergătorilor. Vom reveni cu mesaje pentru susținători în cel mai scurt timp posibil (aproximativ săptămâna 27-31 iulie).

Mulțumim pentru înțelegere.

Ce se întâmplă cu taxa de participare achitată de alergător?

Taxa de participare este folosită în felul următor:

  • 50% merge la cauza susținută. La finalul campaniei de strângere de fonduri (aproximativ în octombrie-noiembrie), Fundația Comunitară Sibiu va oferi fondurile sub formă de finanțare nerambursabilă și ulterior va asigura monitorizarea proiectului;
  • 50% este folosită pentru acoperirea parțială a costurilor legate de cursă și kitul de participare, iar în cazul celor înscriși la Aleargă Oriunde, și al livrării pe teritoriul României. În cazul Curselor Copiilor, livrarea se poate face gratuit doar în municipiul Sibiu.

Sunt persoană juridică și doresc să fac o susținere. Pot încheia un contract de sponsorizare?

În cazul în care o companie dorește să susțină un alergător, vă rugăm să luați legătura cu noi în vederea încheierii unui contract de sponsorizare, la adresa de mail: [email protected]fundatiacomunitarasibiu.ro.

Atenție!

Avem rugămintea ca, în momentul înregistrării susținerii pe site, indiferent dacă există contract sau nu, să indicați în loc de nume și prenume în câmpurile respective, denumirea firmei așa cum apare în OP în momentul în care se face plata, ca să putem corela suma primită în cont cu o donație înregistrată în baza de date, respectiv pe site.

De asemenea, vă rugăm ca în momentul transferului să scrieți foarte specific detaliile: „susținere alergător XY, Compania Z, suma”.

De ce variază targetul unei cauze?

Sunt situații în care procentul targetului unei cauze variază (de exemplu poate scădea) din diferite motive:

– timpului de procesare a susținerilor,

– erori cu privire la înscrierea alergătorilor fundraiseri (ex. se înscriu de mai multe ori),

– erorilor cu privire la susținerile înregistrate  (completarea greșită a unei susțineri de către un donator, modificarea ulterioară a sumei de către donator),

– timpul de procesare a erorilor.

M-am înscris ca susținător anonim dar nu am achitat în momentul înscrierii, cum pot să achit susținerea?

Poți să cauți în lista de susținători după emailul pe care l-ai indicat la înscriere.

Sau poți să ne trimiți un mail la adresa [email protected], în care să ne menționezi cum te numești și pentru cine ai făcut susținerea.

Îți vom trimite link-ul personalizat cu care poți achita susținerea.

Pot achita mai multe susțineri printr-o singură tranzacție?

Pentru plata mai multor susțineri printr-o singură tranzacție, intră pe pagina maratonului la secțiunea susținători aici și caută după email-ul cu care ai făcut susținerea. Toate susținerile vor fi afișate pe pagină. Apoi folosește butonul PLĂTEȘTE cu cardul din partea de jos a paginii.

Unde pot să văd susținerea pe care am făcut-o?

Există câteva moduri în care pot fi văzute susținerile:

  • în lista de susținători;
  • pe profilul alergătorului/fundraiserului susținut;
  • pe pagina cauzei pentru care aleargă persoana susținută.

Ce se întâmplă cu sumele care depășesc obiectivele de strângere de fonduri (target-ul) setat al unei cauze?

Sumele strânse care depășesc obiectivul de strângere de fonduri setat vor fi folosite tot în scopul proiectului, după agrearea unei modalități de extindere sau multiplicare a proiectului inițial, de comun acord între Fundația Comunitară Sibiu și organizația care a propus cauza. Aspect menționat și în Contractul de parteneriat.

 

De ce suma afișată apare diferit față de cea pe care am achitat-o?

Conform Ghidului de participare pentru ONG-uri și grupuri de inițiativă, în funcție de targetul stabilit de fiecare cauză, din totalul banilor strânși de fiecare proiect, la ediția din 2020 se reține un procent de 8%, pentru acoperirea unei părți din costurile administrative.

Cum pot achita susținerea?

1. Metoda cea mai rapidă este plata cu cardul. În acest sens apăsați „Plătește” care apare în dreptul numelui susținătorului.

 

2. Puteți folosi transfer bancar sau depunere numerar în următorul cont:

Fundația Comunitară Sibiu

Cont deschis la BCR Sibiu:

IBAN RON: RO72RNCB0227130116020001

 

3. Pentru plăți în euro sau dolari găsiți detalii aici.

La efectuarea plății includeți la detalii numele susținătorului și alergătorul susținut, astfel încât să putem corela plățile cu datele din baza de date / site.

Până când se pot achita susținerile?

Termenul limită pentru achitarea susținerilor este 01.10.2020.

Din greșeală am înregistrat două susțineri pentru aceeași persoană sau am înregistrat o susținere cu o sumă greșită. Ce pot face?

Pentru a lămuri situația, te rugăm să ne scrii pe adresa [email protected]

Nu am reușit să finalizez plata susținerii. Cum pot să o fac?

Dacă nu ai reușit să finalizezi plata, te rugăm să te cauți în lista de susținători după adresa de email cu care te-ai înscris sau nume sau  să cauți pe pagina alergătorului pe care ai ales să îl susții și să reiei procesul de achitare. În cazul în care întâmpini o dificultate, te rugăm să ne-o menționezi la adresa [email protected].

 

Dacă nu am achitat susținerea pe care am înregistrat-o inițial, e nevoie să refac înregistrarea pentru a putea face și plata?

Nu este nevoie să reînregistrezi susținerea! Te rugăm să te cauți în lista susținătorilor pe site la secțiunea Susținători, iar pentru a efectua plata trebuie să apeși butonul verde “Plătește” care apare în dreptul numelui tău. 

 

 

Fundraiseri

De ce variază targetul unui fundraiser?

Sunt situații în care procentul targetului unui fundraiser (de exemplu poate scădea) din diferite motive:

– timpului de procesare a susținerilor,

– erorilor cu privire la susținerile înregistrate  (completarea greșită a unei susțineri de către un donator, modificarea ulterioară a sumei de către donator),

– timpul de procesare a erorilor.

Ce înseamnă să fii fundraiser?

Fundraiserul este o persoană care a ales să susțină o cauză atât prin faptul că va alerga la o cursă, dar și prin faptul că va duce o campanie personală de strângere de fonduri pentru cauza aleasă. Fundraiserul își mobilizează cercul de prieteni pentru a susține cauza.

Poți alege să fii fundraiser în momentul completării formularului de înscriere alergător prin selectarea opțiunii Vreau să devin fundraiser sau, dacă deja te-ai înscris, te rugăm să intri aici: www.maratonsibiu.ro/inscriere-fundraiseri

 

 

Cum trebuie să procedez dacă doresc să schimb fotografia sau să modific textul din pagina personalizată?

Din păcate momentan modificările nu se pot face de către utilizatori.

Pentru a face schimbările, te rugăm să trimiți un mesaj la adresa de e-mail [email protected]

Ce pot face dacă am probleme cu uploadarea fotografiei sau dacă apar erori de editare a textului?

Erorile de uploadare a fotografiilor de cele mai multe ori se datorează nerespectării formatului sau mărimii indicate  (.jpg, .gif sau .png).

Pentru a încărca fotografia sau a face orice schimbare, te rugăm să trimiți un mesaj la adresa de e-mail [email protected]

Pot deveni fundraiser dacă nu am ales această opțiune la înregistrare?

Da!

Dacă nu ai bifat această opțiune la înscrierea ca alergător, pentru a deveni fundraiser trebuie să accesezi pagina Înscriere fundraiseri și să parcurgi pașii indicați.

 

Cursele copiilor

Cum pot ridica kitul de participare al copilului

Kiturile de alergător ale copiilor vor fi livrate gratuit în Sibiu, după cum este specificat în formularul de înregistrare.

La cerere, putem expedia kiturile în alte localități, prin curier, cu plată la ridicare.

Când vor avea loc Cursele copiilor?

În acest an, Cursele copiilor vor avea loc doar optând pentru Aleargă Oriunde, respectiv, părinții sau cei dragi vor alege alături de copii trasee pe placul acestora, unde toată familia se va simți în siguranță.

Alergarea poate avea loc oricând între 29 august – 1 octombrie. Drept dovadă vă rugăm să ne trimiteți o poză sau un scurt clip, iar dacă doriți ca fața să nu apară, poate fi făcută și din spate, cu un element simbolic, un ceas sau cu zona pe unde aleargă. Mai multe detalii despre Cursele Copiilor aici.

 

De ce nu se realizează clasamente și nu se mai oferă premii pentru cei mai rapizi alergători?

Experiența din anii trecuți, precum și recomandările psihologilor, ne-a determinat să nu mai încurajăm spiritul de competiție la Cursele Copiilor.

Ce vârste pot avea participanții de la Cursele Copiilor?

Participanții pot avea între 4 și 12 ani, fiind împărțiți în 4 categorii de vârstă. Amintim că, în acest an, Cursele Copiilor vor avea loc doar optând pentru Aleargă Oriunde.

Pentru mai multe detalii despre Cursele Copiilor vă rugăm să accesați pagina Cursele copiilor .

 

Diverse

Când pot să mă înscriu ca voluntar?

Înscrierile voluntarilor pentru ediția din 2020 vor avea loc în perioada 30 iulie – 23 august.

Mai multe detalii aici.

Pentru a te înscrie, te rugăm să intri pe squad.ro